2. Система забезпечення закладами фахової передвищої освіти якості освітньої діяльності та якості фахової передвищої освіти (внутрішня система забезпечення якості освіти) включає:
1) визначення та оприлюднення політики, принципів та процедур забезпечення якості фахової передвищої освіти, що інтегровані до загальної системи управління закладом фахової передвищої освіти, узгоджені з його стратегією і передбачають залучення внутрішніх та зовнішніх заінтересованих сторін;
2) визначення і послідовне дотримання процедур розроблення освітньо-професійних програм, які забезпечують відповідність їх змісту стандартам фахової передвищої освіти (професійним стандартам - за наявності), декларованим цілям, урахування позицій заінтересованих сторін, чітке визначення кваліфікацій, що присуджуються та/або присвоюються, які мають бути узгоджені з Національною рамкою кваліфікацій;
3) здійснення за участю здобувачів освіти моніторингу та періодичного перегляду освітньо-професійних програм з метою гарантування досягнення встановлених для них цілей та їх відповідності потребам здобувачів фахової передвищої освіти і суспільства, включаючи опитування здобувачів фахової передвищої освіти;
4) забезпечення дотримання вимог правової визначеності, оприлюднення та послідовного дотримання нормативних документів закладу фахової передвищої освіти, що регулюють усі стадії підготовки здобувачів фахової передвищої освіти (прийом на навчання, організація освітнього процесу, визнання результатів навчання, переведення, відрахування, атестація тощо);
5) забезпечення релевантності, надійності, прозорості та об’єктивності оцінювання, що здійснюється у рамках освітнього процесу;
6) визначення та послідовне дотримання вимог щодо компетентності педагогічних (науково-педагогічних) працівників, застосовування чесних і прозорих правил прийняття на роботу та безперервного професійного розвитку персоналу;
7) забезпечення необхідного фінансування освітньої та викладацької діяльності, а також адекватних та доступних освітніх ресурсів і підтримки здобувачів фахової передвищої освіти за кожною освітньо-професійною програмою;
8) забезпечення збирання, аналізу і використання відповідної інформації для ефективного управління освітньо-професійними програмами та іншою діяльністю закладу;
9) забезпечення публічної, зрозумілої, точної, об’єктивної, своєчасної та легкодоступної інформації про діяльність закладу та всі освітньо-професійні програми, умови і процедури присвоєння ступеня фахової передвищої освіти та кваліфікацій;
10) забезпечення дотримання академічної доброчесності працівниками закладу фахової передвищої освіти та здобувачами фахової передвищої освіти, у тому числі створення і забезпечення функціонування ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату та інших порушень академічної доброчесності, притягнення порушників до академічної відповідальності;
11) періодичне проходження процедури зовнішнього забезпечення якості фахової передвищої освіти;
12) залучення здобувачів фахової передвищої освіти та роботодавців як повноправних партнерів до процедур і заходів забезпечення якості освіти;
13) забезпечення дотримання студентоорієнтованого навчання в освітньому процесі;
14) здійснення інших процедур і заходів, визначених законодавством, установчими документами закладів фахової передвищої освіти або відповідно до них.
Розробка, моніторинг та періодичний перегляд освітньо-професійних програм проводиться за вимогами Положення про освітньо-професійні програми у ВСП «Путивльський фаховий коледж СНАУ», яким регламентується порядок розроблення, затвердження, моніторингу, перегляду та оновлення освітньо-професійних програм. Критерії, за якими відбувається перегляд освітньо-професійної програми, формулюються як результат зворотного зв’язку із педагогічними працівниками, студентами, випускниками, роботодавцями, так і внаслідок прогнозування розвитку галузі, потреб суспільства та ринку праці.
Показниками сучасності освітньо-професійної програми є:
Оцінювання знань та практичних умінь студентів здійснюється у ВСП «Путивльський фаховий коледж СНАУ» на підставі положення про організацію освітнього процесу, положення про проведення поточного та підсумкового контролю знань студентів, положення про екзаменаційну комісію та інші документи.Система оцінювання якості підготовки студентів включає: поточний, рубіжний, семестровий, підсумковий контроль та атестацію здобувачів фахової передвищої освіти, які здобувають ступінь фахового молодшого бакалавра.
Викладацький склад ВСП «Путивльський фаховий коледж СНАУ» підвищує кваліфікацію за різними формами підвищення кваліфікації педагогічних працівників не рідше одного разу на 5 років. У самому коледжі реалізуються форми підвищення педагогічної майстерності через семінари, майстер-класи, тренінги, конференції, вебінари, круглі столи, школи молодого викладача тощо.
Відповідно до діючих ліцензійних умов:
Наявність офіційного сайту ВСП «Путивльський фаховий коледж СНАУ» на якому оприлюднюються: положення коледжу; положення про організацію освітнього процесу та інші положення, що регламентують діяльність коледжу; правила прийому; ступені освіти, за якими проводиться підготовка фахівців; дані про освітньо-професійні програми, ліцензії тощо.
Розроблене та діє положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу у ВСП «Путивльський фаховий коледж СНАУ».
Процедури та заходи: